سنگهای عجیب و فوائد آنها (عقیق)
 
السَّلامُ عَلَيْكَ يَا مَوْلايَ يَا مُوسَى بْنَ جَعْفَرٍ وَ رَحْمَةُ اللَّهِ وَ بَرَكَاتُهُ أَشْهَدُ أَنَّكَ الْإِمَامُ الْهَادِي وَ الْوَلِيُّ الْمُرْشِدُ وَ أَنَّكَ مَعْدِنُ التَّنْزِيلِ وَ صَاحِبُ التَّأْوِيلِ وَ حَامِلُ التَّوْرَاةِ وَ الْإِنْجِيلِ وَ الْعَالِمُ الْعَادِلُ وَ الصَّادِقُ الْعَامِلُ يَا مَوْلايَ أَنَا أَبْرَأُ إِلَى اللَّهِ مِنْ أَعْدَائِكَ وَ أَتَقَرَّبُ إِلَى اللَّهِ بِمُوَالاتِكَ فَصَلَّى اللَّهُ عَلَيْكَ وَ عَلَى آبَائِكَ وَ أَجْدَادِكَ وَ أَبْنَائِكَ وَ شِيعَتِكَ وَ مُحِبِّيكَ وَ رَحْمَةُ اللَّهِ وَ بَرَكَاتُهُا

 

عقیق در رنگ های قرمز،زرد ،خاکستری و سفید یافت می شود بسیاری از اوقات ،سنگ عقیق را به دلیل کمرنگی ،رنگ آمیزی می کنند که برای قرمز رنگ کردن آن عقیق را داخل محلولی از نیترات آهن وبرای زرد رنگ کردن آن در اسید هیدروکلریک می گذارند و پس از اشباع به آرامی آن ها را حرارت می دهند.
معروف ترین وبهترین عقیق، بنا بر آنچه معصومان(ع) فرموده اند، عقیق کشور یمن است.
خواص وفوائد
از دیر باز، قبایل وملل کهن جهان، عقیق را سنگ مقدسی می دانسته اند وآن را از خود دور نمی کرده اند، عقیق سنگی است که آن را حرز وحامی انسان در مقابل بلایا وحوادث به ویژه در جنگ ها می شمارند، و برای افزایش درآمد و رونق کسب کار وآسان شدن کارها بسیار مفید است.
عقیق برای جلوگیری از خون ریزی های شدید، به ویژه برای زنان، بسیار فایده دارد. هم چنین برای تقویت نقاط مختلف بدن وبرقراری تعادل وهماهنگی در آن ها مفید است. عقیق انرژی فراوان دارد وعلاوه بر زدودن انرژی های منفی از محیط، سبب پاک سازی هاله از انرژی های منفی می شود، هم چنین عقیق، برای تعالی روح وشادابی وآرامش آن و بر طرف شدن غم و ناراحتی های روحی موثر است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







وفــــــــــــــــــــــاء
گروه فرهنگی وفا
شعار

الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ اللهم العن قاتلی فاطمه الزهرا (س) اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گروه فرهنگی وفاء و آدرس wafa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 47900
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1